Ο courier θα πρέπει να επαναλάβει την παράδοση στη συγκεκριμένη διεύθυνση άλλες δύο φορές. Φυσικά, δεν υπάρχει πρόσθετη χρέωση.
Σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητο πάνω απ' όλα να μην αποδεχτείτε το πακέτο από τον courier. Αν η αποστολή εγείρει αμφιβολίες και η συσκευασία είναι π.χ. κατεστραμμένη, αρνηθείτε να τη δεχτείτε και ενημερώστε μας για την κατάσταση. Θα προσπαθήσουμε να σας στείλουμε νέα προϊόντα το συντομότερο δυνατό ή να σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε. Ένας πιο ενδελεχής έλεγχος της συσκευασίας είναι δυνατός μόνο αφού γίνει η πληρωμή και υπογραφεί το έγγραφο αποστολής. Στην πραγματικότητα, ο courier δεν είναι υποχρεωμένος να συμμετέχει σε αυτή τη διαδικασία, αλλά μπορείτε να του ζητήσετε να περιμένει μέχρι να ελέγξετε το πακέτο. Εάν ο courier δεν συμφωνεί με αυτό, θυμηθείτε (ή υπενθυμίστε του) ότι σε περίπτωση ζημιάς, θα πρέπει να έρθει ξανά για να συντάξει μια αναφορά ζημιάς. Όταν εντοπιστεί η ζημιά και συνταχθεί η αναφορά, το πακέτο παραμένει στον παραλήπτη. Εγγυόμαστε ότι θα σας βοηθήσουμε με τη διαδικασία επιστροφής των προϊόντων στο κατάστημά μας και με τον περαιτέρω ολοκλήρωση του όλου θέματος.
Φυσικά είναι δυνατόν, αλλά μόνο εάν τα προϊόντα δεν έχουν συσκευαστεί ακόμα στην αποθήκη και δεν έχουν παραδοθεί στον ταχυμεταφορέα. Κατά τη δημιουργία της παραγγελίας, αναφέρετε το αίτημά σας για μεταγενέστερη παράδοση στην ενότητα 2. Αποστολή και πληρωμή - εκεί όπου κάτω από τις επιλογές παράδοσης κάνετε κλικ στο κουτάκι: εισάγετε την ημερομηνία παράδοσης και πληκτρολογείτε την ημερομηνία
ή συμπληρώστε το κουτάκι κατά τη δημιουργία της παραγγελίας: «Σχόλιο για την παραγγελία».
Εάν η παραγγελία σας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας το συντομότερο δυνατό.
Η εταιρεία courier δεν είναι υποχρεωμένη να επικοινωνήσει με τον παραλήπτη του πακέτου πριν από την παράδοση, επομένως δεν μπορούμε να σας το εγγυηθούμε αυτό. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ένα ατομικό θέμα του κάθε αποστολέα, αλλά γνωρίζουμε από την εμπειρία μας ότι η εταιρεία courier συνήθως τηλεφωνεί στον παραλήπτη πριν από την παράδοση (συνήθως το πρωί πριν από την παράδοση).
Ναι, φυσικά, εάν το πακέτο δεν έχει παραδοθεί ακόμη για μεταφορά - σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση e-mail μας και δώστε μια νέα διεύθυνση παράδοσης. Θα το προσαρμόσουμε στην παραγγελία σας,
Όλες οι τιμές αποστολής και πληρωμής βρίσκονται στη σελίδα Αποστολή και πληρωμή.
Μπορείτε να βρείτε την αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής και παράδοσης στα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα ελέγξουμε την κατάσταση και θα επιλύσουμε αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.
Μπορείτε να βρείτε την αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής και παράδοσης στα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Δεν σας βοήθησαν οι απαντήσεις μας;
Monday to Friday | 11:00 – 18:00 |
Saturday | 11:00 – 18:00 |
Sunday | 11:00 – 18:00 |