Είναι απλό
Επιστροφές - (Παρακαλούμε διαβάστε τις οδηγίες από την αρχή μέχρι το τέλος)
Δεν σας αρέσει το προϊόν που παραγγείλατε; Δεν σας ταιριάζει; Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Μπορείτε να μας το στείλετε πίσω εντός 14 ημερών και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Όροι επιστροφής
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους.
Τα αγαθά πρέπει να είναι αφόρετα και να μπορούν να μεταπωληθούν.
Τα αγαθά πρέπει να είναι συσκευασμένα στην αρχική συσκευασία, η οποία δεν πρέπει να έχει υποτιμηθεί. (Για παράδειγμα, με συγκόλληση με αυτοκόλλητη ταινία για τους σκοπούς της μεταφοράς)
Σε περίπτωση βλάβης των εμπορευμάτων ή της συσκευασίας, ο πελάτης επιβαρύνεται με μείωση της τιμής αγοράς κατά τουλάχιστον 10%. Τα εμπορεύματα δεν πρέπει να έχουν υποστεί ζημιά ή να έχουν υποτιμηθεί από εσάς με οποιονδήποτε τρόπο ή να έχουν λερωθεί.
Επιστροφές βήμα προς βήμα
Τοποθετήστε το έντυπο επιστροφής μαζί με τα αφόρετα εμπορεύματα στην αρχική συσκευασία (κουτί παπουτσιών, μεμβράνη). Θα βρείτε το τιμολόγιο στα στοιχεία της παραγγελίας σας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Τυλίξτε το προϊόν ή το κουτί παπουτσιών σε μεμβράνη, χαρτί, πλαστική σακούλα ή ένα μεγαλύτερο κουτί. Παρακαλούμε να μην καλύψετε το αρχικό κουτί παπουτσιών.
Δεν διαθέτουμε ετικέτα επιστροφής και πρέπει να στείλετε το δέμα με δικά σας έξοδα.
Το πού θα στείλετε το δέμα εξαρτάται από εσάς, υπάρχουν 2 διαθέσιμες διευθύνσεις επιστροφής.
Η διεύθυνση του σπιτιού μας:
(διεύθυνση για άμεση παράδοση στην κύρια αποθήκη μας)
Οι συνεργάτες μας στα logistics στη χώρα σας, στους οποίους μπορείτε επίσης να στείλετε δέματα:
Όταν στέλνετε το δέμα στον συνεργάτη logistics στη χώρα σας, η αποστολή επιστροφής θα παραταθεί κατά 15-25 ημέρες μέχρι το δέμα να φτάσει στην κύρια διεύθυνσή μας στη Σλοβακία και να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.Οι διευθύνσεις επιστροφής είναι μόνο ενδιάμεσες αποθήκες και τα δέματα δεν επεξεργάζονται εκεί, αλλά προωθούνται μόνο στην κύρια αποθήκη μας στη Μπρατισλάβα. Μόνο όταν παραλάβουμε την επιστροφή στην Μπρατισλάβα θα γίνει η επεξεργασία της από την SHOES INDUSTRIES.
Όταν το δέμα παραδοθεί στην κύρια διεύθυνσή μας Μπρατισλάβα - Σλοβακία, θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με την κατάσταση: Τα προϊόντα έχουν παραληφθεί, στέλνουμε τα χρήματα. Για τις επιστροφές χρημάτων από αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα ισχύει μια περίοδος 14 ημερών. Από το πρώτο e-mail, θα λάβετε ένα άλλο e-mail το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι τα χρήματα έχουν επιστραφεί και θα τα λάβετε εντός 3 εργάσιμων ημερών σύμφωνα με την τράπεζά σας ή το PayPal.
Παρακαλώ σημειώστε
Σημαντική σημείωση
Φροντίστε να κρατήσετε την απόδειξη από το ταχυδρομείο (αρκεί μια φωτοτυπία). Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν φτάσει σε εμάς, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την απόδειξη για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία καταγγελίας.
Παρακαλούμε να μην φέρνετε την επιστροφή στην αποθήκη αυτοπροσώπως.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής στην κεντρική αποθήκη - Μπρατισλάβα Σλοβακία
Σε περίπτωση βλάβης των εμπορευμάτων ή της συσκευασίας, ο πελάτης επιβαρύνεται με μείωση της τιμής αγοράς κατά τουλάχιστον 10%
Η συμβουλή μας
Φυλάξτε την επιβεβαίωση αποστολής από το ταχυδρομείο (απόδειξη με τον αριθμό αποστολής) μετά την αποστολή σε περίπτωση που το δέμα δεν φτάσει σε εμάς. Εάν το δέμα χαθεί, δεν μπορούμε να προβούμε σε αξίωση χωρίς την επιβεβαίωση αποστολής. Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία επιστροφής διαρκεί συνήθως 25 ημέρες. Επομένως, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε αν δεν συμβεί τίποτα για λίγες ημέρες και η εξυπηρέτηση πελατών μας δεν μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία μέσα σε αυτές τις 25 ημέρες. Ωστόσο, εάν η διαδικασία επιστροφής διαρκεί περισσότερο από 25 ημέρες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. Εάν το δέμα χαθεί ή υποτιμηθεί κατά τη μεταφορά, μπορείτε να ζητήσετε το δέμα με το δελτίο αποστολής στο ταχυδρομείο και να πάρετε πίσω τα χρήματά σας.
Η παράδοση από τον συνεργάτη logistics στην κύρια διεύθυνσή μας διαρκεί έως και 25 ημέρες (περίπου)
Αγαπητέ πελάτη, θα πρέπει να κατανοήσετε ότι δεν είμαστε υπεύθυνοι για την επιστροφή των προϊόντων, επομένως θα πρέπει να αναλάβετε εσείς το κόστος της επιστροφής.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, ανατρέξτε στην ενότητα "Επικοινωνία - Κέντρο βοηθείας". Εάν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: info@shoesindustries.com